Röster om EuroHorse

Malin Sääf, Kingsland AB:

”Vi har haft mycket folk i montern, fått mycket positiv feedback på våra produkter, kläder till ryttare, och sålt väldigt bra. Årets mässa har varit en av de absolut bästa för oss. Vi är väldigt nöjda.”

Erland Beselin, VD, Back on Track:

”Jag har varit med här i 17 år. Första året stod jag ensam i montern och lyckades sälja en enda produkt. Nu säljer vi så mycket som vi orkar! Årets mässa var den bästa någonsin för vår del. Våra keramiska textilier säljs idag över hela världen, men EuroHorse förblir den viktigaste mässan för oss,.”

Git Johansson, säljchef, Horsepartner Sweden:

”Årets EuroHorse är en av de bästa vi har varit med på. Vi har haft väldigt mycket aktivitet i vår monter och ett väldigt stort intresse för våra B-kortsbilar, i prisklassen 500 000–650 000 kr. Vi har gjort flera avslut under mässan.”

Alisa Vuckovic, Paragan:

”Vi har märkt ett väldigt stort intresse för våra hästlastbilar och träffat både nya och återkommande kunder. Trots att det handlar om stora investeringar har vi faktiskt sålt bilar under mässans gång. Vi har också alltid en bra effekt efter mässan. EuroHorse är den bästa utställningsplatsen i Sverige.”

Admir Alibasic, Nova Panelsystem:

”Det här var en riktig hit! Vi var med för första gången på EuroHorse och vi har fått väldigt bra respons för våra byggsystem: väggar, tak och stommar. Vi har fått väldigt många förfrågningar och får vi någon affär de närmsta veckorna efter mässan är vi väldigt nöjda. Och det tror jag vi får.”

Eva Sjödelius, platschef, PS of Sweden:

“Vi är supernöjda med årets mässa! Förutom våra lädervaror valde vi att släppa vår nya kollektion med kläder här på EuroHorse, den finns inte ens på vår hemsida än. Responsen har varit helt otrolig, vi har haft ett jättetryck i montern alla dagar. EuroHorse betyder mycket för oss. Det är här vi träffar våra kunder, då vi inte har någon butik här i Sverige.”