Marknadsföring

Annonsera i årets mässtidning!
Se PDF för fullständig information »

Göteborgs-Posten – Officiell partner för EuroHorse mässbilaga 2019

Göteborgs-Posten producerar och säljer annonsutrymmet i vår officiella mässtidning och är också den enda tidning som görs i samband med EuroHorse. 

När det kommer till att marknadsföra sitt företag är det viktigt att vara konstant synlig och ha ett kvalitativt innehåll, denna kombination är ofta nyckeln till framgång. Svenska Mässan har därför noggrant utsett de bästa partners för att få kvalitet och hög synlighet inför EuroHorse 2019. Nedan följer annonsmetoder för att nå ut till kunder och målgrupper och på så sätt ge ert företag så bra förutsättningar som möjligt inför årets mässa.

OFFICIELL MÄSSTIDNING
Produceras av Göteborgs-Posten

Nyckelfakta om publikationen:
• Mässtidning under mässdagarna 3-7 april
• Bilaga delas ut tillsammans med GP och når cirka 300 000 läsare
• Synlighet med eGP

Införandedag: 31 mars i GP och eGP
Manus- och materialstopp för sättningsannonser: 8 mars
Färdigt material: 14 mars

Se PDF för fullständig information: Göteborgs-Posten »

Boka annons:
Marie Trollenvik, +46 (0) 73 424 55 23, [email protected]
David Lindstrand, +46 (0) 73 440 82 12, [email protected]